KO'P SO'RALADIGAN SAVOLLAR

Qanday qilib biz yordam bera olamiz?

Biz mijozlar tomonidan yuborilgan savollarni to'pladik va ushbu bo'limga joylashtirdik

Topmoq
  • Savol berish
    • Dilerlarning aktual ro‘yxati bilan havola orqali o‘tib, saytimizda tanishishingiz mumkin:  lada.uz

      Faqat rasmiy LADA dilerlarigina ishlab chiqaruvchi bilan majburiyatlar orqali bog‘langan, kafolat siyosatiga amal qiladi, ta'mirlash ishlarini va avtomobilga sotuvdan keyingi xizmat ko‘rsatishni malakali ravishda amalga oshiradi.

    • Avtomobil ishlab chiqarish yoppasiga amalga oshiriladi, bizda individual buyurtmalarni bajarish imkoni yo‘q, ishlab chiqarilishi to‘xtatilgan avtomobilni tayyorlab berish ham shular jumlasidandir. Aktual komplektatsiyalar haqidagi ma'lumotni; lada.uz saytidan topishingiz mumkin.

    • Yangi LADA avtomobilingizni sotib olishda maxsus aksiyalar mavjudligi va ularni birgalikda qo‘llash imkonini; lada.uz saytida tekshirib ko‘rishingiz mumkin.

    • Sotishdan oldingi tayyorgarlikda avtomobilga 3 litr atrofida benzin quyiladi (eng yaqin yoqilg‘i quyish shahobchasigacha yetib olish uchun).

    • Avval ishlatilgan avtomobil sotib olish uchun siz rasmiy LADA dilerlariga murojaat etsangiz bo‘ladi. Rasmiy dilerlarning aktual ro‘yxatini lada.uz saytidan topasiz.

    • Oldi-sotdi shartnomasi

      Avtomobilni qabul qilish-topshirish dalolatnomasi

      Xarid cheki

      Avtomobilni ekspluatatsiya qilish bo‘yicha yo‘riqnoma

      MMTni ekspluatatsiya qilish bo‘yicha yo‘riqnoma (komplektatsiyada bor bo‘lsa)

      Servis kitobchasi

      Kafolat taloni

    • Ekspluatatsiya qilish bo‘yicha yo‘riqnoma yo‘qolganda, uni rasmiy lada.uz saytidan yuklab olishingiz mumkin. Buning uchun "Modellar qatori" bo‘limida o‘zingizga kerakli modelni, keyin esa ochilgan sahifada "Qo‘llanma" punktini tanlang.
      Servis kitobchasi yoki kafolat taloni yo‘qolganda, ariza bilan dilerga murojaat qilish va vaziyatni erkin shaklda tasvirlab berish, shuningdek, avtomobil hujjatlari nusxalarini taqdim etish kerak.

    • Qaytarib olish kampaniyasi bor bo‘lganda, avtomobil egalariga bildirish qog‘oziga qo‘l qo‘ydirib topshiriladigan xat orqali xabar beriladi. Avtomobilingiz uchun qaytarib olish kampaniyasi mavjudligini lada.uz saytida mustaqil ravishda tekshirib ko‘rishingiz mumkin.

    • Ichki yonuv dvigateli (IYD) moyi avtomobilingiz reglamentiga muvofiq texnik ko‘rik vaqtida almashtiriladi. Kafolat davrida uzatmalarni o‘zgartirish qutisi (UO‘Q) moyini almashtirish nazarda tutilmagan (LADA 4x4 avtomobili bundan mustasno, ТО-0 da uning UO‘Q, orqa va old mostlar, taqsimlash qutisi transmission moyi o‘zgartiriladi).

    • Bu ma'lumotni aniqlashtirish uchun +99871 215-02-30 raqami orqali LADA Mijozlar Xizmatiga yoki lada.uz saytida savol berishingiz mumkin.

    • Bu ma'lumotni aniqlashtirish uchun +99871 215-02-30 raqami orqali LADA Mijozlar Xizmatiga yoki lada.uz saytida savol berishingiz mumkin.

    • Техnik ko‘rik – bu avtomobilingiz doim ishga yaroqli holda bo‘lishi va nosozliklarning oldini olishga yo‘naltirilgan ishlar majmui. U nazorat-diagnostik, reglamentga muvofiq va tekshiruv ishlarini o‘z ichiga oladi.

      Navbatdagi TK o‘tkazish vaqti avtomobilingizning Servis kitobida ko‘rsatilgan. Zarur ma'lumotlar bilanlada.uz saytida tanishib chiqishingiz mumkin.

    • Техnik ko‘rikdan kamida yiliga 1 marta yoki belgilangan masofa bosib o‘tilganda o‘tish kerak:


      - 8 klapanli IYD bilan jihozlangan avtomobillar uchun ТО-0 2000-3000 km masofa bosib o‘tilganda o‘tkaziladi. ТО-1 14500-15500 km masofa bosib o‘tilganda yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, qaysi biri birinchi kelishiga qarab. Keyingi TKlar har 15000 km yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, avvalgi TKdan keyin qaysi biri birinchi kelishiga qarab.


       - 16 klapanli IYD bilan jihozlangan avtomobillar uchun ТО-1 14500-15500 km masofa bosib o‘tilganda yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, qaysi biri birinchi kelishiga qarab. Keyingi TKlar har 15000 km yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, avvalgi TKdan keyin qaysi biri birinchi kelishiga qarab.


       -LADA 4x4 avtomobillari uchun ТО-0 2000-3000 km masofa bosib o‘tilganda o‘tkaziladi. ТО-1 9500-10500 km masofa bosib o‘tilganda yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, qaysi biri birinchi kelishiga qarab. Keyingi TKlar har 10000 km yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, avvalgi TKdan keyin qaysi biri birinchi kelishiga qarab.

       

      Zarur ma'lumotlar bilan lada.uz saytida tanishib chiqishingiz mumkin.

    • Rasmiy LADA dilerlaridan birortasiga borib, diagnostika o‘tkazishingiz kerak, uning natijasiga ko‘ra LADA dileri sizning holatingiz bo‘yicha qanday qaror qabul qilinganligini aytadi.


      Dilerga murojaat qilishda quyidagi hujjatlarni taqdim etish kerak bo‘ladi:


      1. Kafolat taloni
      2. Servis kitobchasi
      3. Ro‘yxatdan o‘tganlik guvohnomasi
      4. Agar siz avto egasi bo‘lmasangiz, avtomobilga xizmat ko‘rsatish uchun Ishonchnoma (diler ixtiyoriga ko‘ra)

    • LADA avtomobillari kafolat shartlari bilan lada.uz saytida tanishib chiqishingiz mumkin.

      Kafolat amal qilishining batafsil shartlari haqida ma'lumot kafolat talonida yozilgan.

    • Avtomobilning VIN raqami bo‘yicha mos ehtiyot qismlarni rasmiy LADA dilerlarida tanlash mumkin. Rasmiy dilerlarning aktual ro‘yxatini siz lada.uz saytidan topishingiz mumkin.

    • TVTM (Transport Vositasi Turini Ma'qullash) nusxasini dilerdan olish mumkin. Rasmiy dilerlarning aktual ro‘yxatini siz lada.uz saytidan topishingiz mumkin.

    • Ehtiyot qismlarni yetkazib berish muddati ularning rasmiy LADA dilerida mavjudligi, joylashgan shahar/viloyatiga bog‘liq. Yetkazib berishning aniq muddati haqida ehtiyot qismlarga rasmiy LADA dileri orqali buyurtma berish vaqtida aytishadi.

    • Tavsiya etilgan chakana narxlar bilan lada.uz sahifasida tanishib chiqishingiz mumkin.

    • Оriginal LADA ehtiyot qismlarini siz LADA Dilerlaridan sotib olishingiz mumkin. Rasmiy dilerlarning aktual ro‘yxatini siz lada.uz saytidan topasiz.

    • LADA EnjoY va Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro bir-biridan nimasi bilan farqlanadi?

       

      LADA EnjoY multimedia tizimi FM-radio rejimida, USB, Bluetooth orqali musiqa tinglash, shuningdek, Apple CarPlay va Android Auto ilovalari uzatadigan kontentni eshitishga mo‘ljallangan.

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimi qo‘shimcha ravishda internetga ulanish imkoni va tizimning o‘ziga joylangan ilovalarga ega, jumladan: Navigator, Musiqa, Brauzer, Telefon, Internet, Ob-havo, Алиса ovozli yordamchisi.

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro ishlashi uchun internet kerakmi?

       

      Onlayn-servislar ishlashi uchun — kerak. Misol uchun, internet bo‘lmasa, ob-havo ma'lumotlari, yo‘llardagi vaziyat va tirbandliklar haqida bila olmaysiz. Shu bilan birga Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimida avtonom ravishda ishlaydigan funksiyalar ham bor — masalan, oflayn-navigatsiya, FM-radio va audiopleyer.

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimi qanday qilib internetga ulanadi?

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimini WI-FI yoki LTE-modemga ulash mumkin.

      Ulash bo‘yicha batafsil ma’lumot multimedia tizimidan foydalanish bo‘yicha qo‘llanmaning Aloqa bo‘limida keltirilgan.

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimiga App Store yoki Google Play maydonlaridan ilova o‘rnatishim mumkinmi?

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimiga begona ilovalarni o‘rnatib bo‘lmaydi. 

       

      LADA EnjoY tizimiga App Store yoki Google Play maydonlaridan ilova o‘rnatishim mumkinmi?

       

      LADA EnjoY tizimiga begona ilovalarni o‘rnatib bo‘lmaydi.

       

      Алиса qanday buyruqlarni biladi?

       

      Алиса juda ko‘p buyruqlarni biladi, quyida ularning bir nechtasini keltiramiz:

      Navigatsiyani boshqarish: «…gacha yo‘nalishni yaratish», «Uyga ketdik!», «…xaritadan topish».

      Radioni boshqarish: «Серебряный дождь radiosini yoq».

      Vidjetlarni boshqarish: «Ob-havoni ko‘rsatish», «Radioni yo‘qish», «Navigatorni ochish».

      Ob-havo, valyuta kursi, so‘nggi yangiliklar haqida ma'lumot olish: «Dollar kursi qanday?»

       

      Нarakatlanish vaqtida video ko‘rsatmayapti.

       

      Bu xavfsizlikni ta'minlash uchun barcha zamonaviy multimedia tizimlariga, jumladan, Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimiga ham qo‘yiladigan talabdir.

       

      LADA EnjoY tizimida video ko‘rish.

       

      LADA EnjoY tizimida videofayllarni ko‘rsatish nazarda tutilmagan.

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimida Yandex akkauntini qanday faollashtirish mumkin?

       

      Аvtorizatsiyadan o‘tish uchun qurilma sozlamalariga kiring:

      Bosh qurilma sozlamalarini oching, kirish tugmasini bosing;

      Telefon kamerasini oching va bort kompyuteri aks ettirgan kodni skanlang.

      Telefondagi yo‘riqlarga amal qiling, avtorizatsiyadan keyin BQ ekranida tasdiqlash xabari paydo bo‘ladi.

       

      LADA EnjoY Pro multimedia tizimi dasturiy ta'minotini yangilash.

       

      Tizimni faqat rasmiy LADA dilerlari orqali yangilash mumkin

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimi dasturiy ta'minotini yangilash.

       

      Internetga ulanganingizda, ilovalar yangilanadi. Yangilanishlar bepul. To‘lov faqat internet-trafik uchun sizning tarif rejangizga muvofiq olinishi mumkin. Yangilanish chiqarilganda, navigatsiya panelidagi ilova belgisi yonida nuqta paydo bo‘ladi.

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimida bir nechta akkauntlar orqali avtorizatsiyadan o‘tish.

       

      Яндекс.Авто servisida multiavtorizatsiya funksiyasi, afsuski, yo‘q. Вunday holatda, boshqa akkauntga o‘tish uchun sozlamalarda akkauntdan chiqish, keyin esa zarur akkauntga kirish kerak bo‘ladi.

       

      Я.Плюс obunasidan foydalanmasdan, Apple Music yoki USB to‘plagich orqali musiqa eshitsa bo‘ladimi?

       

      Multimedia tizimida Apple Music yoki istalgan boshqa obuna yordamida telefon, Bluetooth'dan ulanish orqali musiqa tinglash imkoni mavjud. Shuningdek, USB to‘plagich orqali pleyer yordamida musiqa tinglash ham mumkin. Musiqa tinglash uchun qurilmalarga boshqa ilovalarni o‘rnatib bo‘lmaydi.

       

      Ovozli yordamchi buyruqlarni eshitmayapti, telefon suhbati chog‘ida hamsuhbat hech narsani eshitmayapti, ammo onlayn-funksiyalar ishlayapti va telefon orqali to‘g‘ridan-to‘g‘ri aloqa ham odatdagidek ishlayapti.

       

      Diagnostika uchun rasmiy LADA dileriga murojaat qilishni tavsiya etamiz.

       

      Brauzer juda uzoq ochiladi, foydalanuvchi harakatlariga sekin javob beradi va natija sezilarli darajada kechikadi.

       

      Agar brauzer sekin ishlayotgan, saytlar uzoq ochilayotgan, videoxosting videolari "bo‘linib-bo‘linib" ko‘rsatayotgan va video bilan ovoz nomutanosib bo‘lsa — zavod sozlamalariga qaytishni tavsiya qilamiz.

      E'tibor bering, zavod sozlamalariga qaytganingizdan keyin qurilmada saqlab qo‘yilgan parollar va boshqa foydalanuvchi ma'lumotlari yo‘qoladi.

       

      USB ilovasi multimedia tizimiga ulangan to‘plagichni o‘qiy olmayapti.

       

      USB to‘plagich tizim fayl shakliga mos keladigan shaklda formatlanganligiga ishonch hosil qiling, to‘plagich hajmi tavsiya etilgan hajmdan ortiq bo‘lmasligi kerak.

      Yaxshi ishlaydigan boshqa USB to‘plagichdan foydalanib ko‘ring.

      Agar yaxshi ishlaydigan USB to‘plagichni ham o‘qimasa, unda qurilma diagnostikasini o‘tkazish uchun rasmiy LADA dilerlik markaziga murojaat qilish kerak.

       

      Avtomobil rulidagi boshqaruv tugmalari ishlamay qoldi.

       

      Boshqaruv tugmalari ishlamay qolganda, multimedia tizimi va periferik qismlar (ruldagi boshqaruv pultlari, simlarning jgutlari, rul chambaragi shleyfi va shu kabilar) diagnostikasi uchun rasmiy LADA dilerlik markaziga murojaat qilishni tavsiya etamiz.

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimini internetga ulash uchun qanday modemdan foydalanish kerak? 

       

      Wi-Fi ulanishsiz internetdan foydalanishni ta'minlash uchun LADA'ning original aksessuari — SIM-kartali tashqi LTE-modemdan foydalanish tavsiya etiladi. Sotib olish va foydalanish shartlari bilan tanishish uchun rasmiy LADA dilerlariga murojaat qiling.

       

      Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimining smartfonlar bilan mosligi.

       

      Ishlab chiqaruvchi zavod tomonidan Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimining foydalanuvchi qo‘llanmasining to‘liq talqinida keltirilgan mobil telefonlar bilan mosligi tekshiruvdan o‘tkazilgan. Mijoz telefoni ushbu ro‘yxatda ko‘rsatilmagan va uning Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimini bilan ishlashi borasida shikoyat va ta'nalari bo‘lsa — u holda Mijozga ro‘yxatga kiritilgan tizimga mos telefondan foydalanish tavsiya etiladi. Ishlab chiqaruvchi zavod barcha ishlab chiqaruvchilarning hamma modeldagi telefonlari Bluetooth tizimining Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimi bilan ishlashini kafolatlay olmaydi.

    • Avtomobilni ekspluatatsiya qilish bo‘yicha yo‘riqnoma bilan tanishish uchun havola orqali lada.uz saytiga o‘tishingiz va o‘z modelingizni tanlashingiz kerak.

    • Kitob bilan tanishish uchun havola orqali o‘tishingiz mumkin: www.lada.uz

      • Dilerlarning aktual ro‘yxati bilan havola orqali o‘tib, saytimizda tanishishingiz mumkin:  lada.uz

        Faqat rasmiy LADA dilerlarigina ishlab chiqaruvchi bilan majburiyatlar orqali bog‘langan, kafolat siyosatiga amal qiladi, ta'mirlash ishlarini va avtomobilga sotuvdan keyingi xizmat ko‘rsatishni malakali ravishda amalga oshiradi.

      • Avtomobil ishlab chiqarish yoppasiga amalga oshiriladi, bizda individual buyurtmalarni bajarish imkoni yo‘q, ishlab chiqarilishi to‘xtatilgan avtomobilni tayyorlab berish ham shular jumlasidandir. Aktual komplektatsiyalar haqidagi ma'lumotni; lada.uz saytidan topishingiz mumkin.

      • Yangi LADA avtomobilingizni sotib olishda maxsus aksiyalar mavjudligi va ularni birgalikda qo‘llash imkonini; lada.uz saytida tekshirib ko‘rishingiz mumkin.

      • Sotishdan oldingi tayyorgarlikda avtomobilga 3 litr atrofida benzin quyiladi (eng yaqin yoqilg‘i quyish shahobchasigacha yetib olish uchun).

      • Avval ishlatilgan avtomobil sotib olish uchun siz rasmiy LADA dilerlariga murojaat etsangiz bo‘ladi. Rasmiy dilerlarning aktual ro‘yxatini lada.uz saytidan topasiz.

      • Oldi-sotdi shartnomasi

        Avtomobilni qabul qilish-topshirish dalolatnomasi

        Xarid cheki

        Avtomobilni ekspluatatsiya qilish bo‘yicha yo‘riqnoma

        MMTni ekspluatatsiya qilish bo‘yicha yo‘riqnoma (komplektatsiyada bor bo‘lsa)

        Servis kitobchasi

        Kafolat taloni

      • Ekspluatatsiya qilish bo‘yicha yo‘riqnoma yo‘qolganda, uni rasmiy lada.uz saytidan yuklab olishingiz mumkin. Buning uchun "Modellar qatori" bo‘limida o‘zingizga kerakli modelni, keyin esa ochilgan sahifada "Qo‘llanma" punktini tanlang.
        Servis kitobchasi yoki kafolat taloni yo‘qolganda, ariza bilan dilerga murojaat qilish va vaziyatni erkin shaklda tasvirlab berish, shuningdek, avtomobil hujjatlari nusxalarini taqdim etish kerak.

      • Qaytarib olish kampaniyasi bor bo‘lganda, avtomobil egalariga bildirish qog‘oziga qo‘l qo‘ydirib topshiriladigan xat orqali xabar beriladi. Avtomobilingiz uchun qaytarib olish kampaniyasi mavjudligini lada.uz saytida mustaqil ravishda tekshirib ko‘rishingiz mumkin.

      • Ichki yonuv dvigateli (IYD) moyi avtomobilingiz reglamentiga muvofiq texnik ko‘rik vaqtida almashtiriladi. Kafolat davrida uzatmalarni o‘zgartirish qutisi (UO‘Q) moyini almashtirish nazarda tutilmagan (LADA 4x4 avtomobili bundan mustasno, ТО-0 da uning UO‘Q, orqa va old mostlar, taqsimlash qutisi transmission moyi o‘zgartiriladi).

      • Bu ma'lumotni aniqlashtirish uchun +99871 215-02-30 raqami orqali LADA Mijozlar Xizmatiga yoki lada.uz saytida savol berishingiz mumkin.

      • Bu ma'lumotni aniqlashtirish uchun +99871 215-02-30 raqami orqali LADA Mijozlar Xizmatiga yoki lada.uz saytida savol berishingiz mumkin.

      • Техnik ko‘rik – bu avtomobilingiz doim ishga yaroqli holda bo‘lishi va nosozliklarning oldini olishga yo‘naltirilgan ishlar majmui. U nazorat-diagnostik, reglamentga muvofiq va tekshiruv ishlarini o‘z ichiga oladi.

        Navbatdagi TK o‘tkazish vaqti avtomobilingizning Servis kitobida ko‘rsatilgan. Zarur ma'lumotlar bilanlada.uz saytida tanishib chiqishingiz mumkin.

      • Техnik ko‘rikdan kamida yiliga 1 marta yoki belgilangan masofa bosib o‘tilganda o‘tish kerak:


        - 8 klapanli IYD bilan jihozlangan avtomobillar uchun ТО-0 2000-3000 km masofa bosib o‘tilganda o‘tkaziladi. ТО-1 14500-15500 km masofa bosib o‘tilganda yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, qaysi biri birinchi kelishiga qarab. Keyingi TKlar har 15000 km yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, avvalgi TKdan keyin qaysi biri birinchi kelishiga qarab.


         - 16 klapanli IYD bilan jihozlangan avtomobillar uchun ТО-1 14500-15500 km masofa bosib o‘tilganda yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, qaysi biri birinchi kelishiga qarab. Keyingi TKlar har 15000 km yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, avvalgi TKdan keyin qaysi biri birinchi kelishiga qarab.


         -LADA 4x4 avtomobillari uchun ТО-0 2000-3000 km masofa bosib o‘tilganda o‘tkaziladi. ТО-1 9500-10500 km masofa bosib o‘tilganda yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, qaysi biri birinchi kelishiga qarab. Keyingi TKlar har 10000 km yoki 1 yillik ekspluatatsiyadan (yillik ekspluatatsiyadan keyingi 1 oydan kechiktirmasdan) keyin o‘tkaziladi, avvalgi TKdan keyin qaysi biri birinchi kelishiga qarab.

         

        Zarur ma'lumotlar bilan lada.uz saytida tanishib chiqishingiz mumkin.

      • Rasmiy LADA dilerlaridan birortasiga borib, diagnostika o‘tkazishingiz kerak, uning natijasiga ko‘ra LADA dileri sizning holatingiz bo‘yicha qanday qaror qabul qilinganligini aytadi.


        Dilerga murojaat qilishda quyidagi hujjatlarni taqdim etish kerak bo‘ladi:


        1. Kafolat taloni
        2. Servis kitobchasi
        3. Ro‘yxatdan o‘tganlik guvohnomasi
        4. Agar siz avto egasi bo‘lmasangiz, avtomobilga xizmat ko‘rsatish uchun Ishonchnoma (diler ixtiyoriga ko‘ra)

      • LADA avtomobillari kafolat shartlari bilan lada.uz saytida tanishib chiqishingiz mumkin.

        Kafolat amal qilishining batafsil shartlari haqida ma'lumot kafolat talonida yozilgan.

      • Avtomobilning VIN raqami bo‘yicha mos ehtiyot qismlarni rasmiy LADA dilerlarida tanlash mumkin. Rasmiy dilerlarning aktual ro‘yxatini siz lada.uz saytidan topishingiz mumkin.

      • TVTM (Transport Vositasi Turini Ma'qullash) nusxasini dilerdan olish mumkin. Rasmiy dilerlarning aktual ro‘yxatini siz lada.uz saytidan topishingiz mumkin.

      • Ehtiyot qismlarni yetkazib berish muddati ularning rasmiy LADA dilerida mavjudligi, joylashgan shahar/viloyatiga bog‘liq. Yetkazib berishning aniq muddati haqida ehtiyot qismlarga rasmiy LADA dileri orqali buyurtma berish vaqtida aytishadi.

      • Tavsiya etilgan chakana narxlar bilan lada.uz sahifasida tanishib chiqishingiz mumkin.

      • Оriginal LADA ehtiyot qismlarini siz LADA Dilerlaridan sotib olishingiz mumkin. Rasmiy dilerlarning aktual ro‘yxatini siz lada.uz saytidan topasiz.

      • LADA EnjoY va Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro bir-biridan nimasi bilan farqlanadi?

         

        LADA EnjoY multimedia tizimi FM-radio rejimida, USB, Bluetooth orqali musiqa tinglash, shuningdek, Apple CarPlay va Android Auto ilovalari uzatadigan kontentni eshitishga mo‘ljallangan.

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimi qo‘shimcha ravishda internetga ulanish imkoni va tizimning o‘ziga joylangan ilovalarga ega, jumladan: Navigator, Musiqa, Brauzer, Telefon, Internet, Ob-havo, Алиса ovozli yordamchisi.

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro ishlashi uchun internet kerakmi?

         

        Onlayn-servislar ishlashi uchun — kerak. Misol uchun, internet bo‘lmasa, ob-havo ma'lumotlari, yo‘llardagi vaziyat va tirbandliklar haqida bila olmaysiz. Shu bilan birga Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimida avtonom ravishda ishlaydigan funksiyalar ham bor — masalan, oflayn-navigatsiya, FM-radio va audiopleyer.

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimi qanday qilib internetga ulanadi?

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimini WI-FI yoki LTE-modemga ulash mumkin.

        Ulash bo‘yicha batafsil ma’lumot multimedia tizimidan foydalanish bo‘yicha qo‘llanmaning Aloqa bo‘limida keltirilgan.

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimiga App Store yoki Google Play maydonlaridan ilova o‘rnatishim mumkinmi?

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimiga begona ilovalarni o‘rnatib bo‘lmaydi. 

         

        LADA EnjoY tizimiga App Store yoki Google Play maydonlaridan ilova o‘rnatishim mumkinmi?

         

        LADA EnjoY tizimiga begona ilovalarni o‘rnatib bo‘lmaydi.

         

        Алиса qanday buyruqlarni biladi?

         

        Алиса juda ko‘p buyruqlarni biladi, quyida ularning bir nechtasini keltiramiz:

        Navigatsiyani boshqarish: «…gacha yo‘nalishni yaratish», «Uyga ketdik!», «…xaritadan topish».

        Radioni boshqarish: «Серебряный дождь radiosini yoq».

        Vidjetlarni boshqarish: «Ob-havoni ko‘rsatish», «Radioni yo‘qish», «Navigatorni ochish».

        Ob-havo, valyuta kursi, so‘nggi yangiliklar haqida ma'lumot olish: «Dollar kursi qanday?»

         

        Нarakatlanish vaqtida video ko‘rsatmayapti.

         

        Bu xavfsizlikni ta'minlash uchun barcha zamonaviy multimedia tizimlariga, jumladan, Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimiga ham qo‘yiladigan talabdir.

         

        LADA EnjoY tizimida video ko‘rish.

         

        LADA EnjoY tizimida videofayllarni ko‘rsatish nazarda tutilmagan.

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimida Yandex akkauntini qanday faollashtirish mumkin?

         

        Аvtorizatsiyadan o‘tish uchun qurilma sozlamalariga kiring:

        Bosh qurilma sozlamalarini oching, kirish tugmasini bosing;

        Telefon kamerasini oching va bort kompyuteri aks ettirgan kodni skanlang.

        Telefondagi yo‘riqlarga amal qiling, avtorizatsiyadan keyin BQ ekranida tasdiqlash xabari paydo bo‘ladi.

         

        LADA EnjoY Pro multimedia tizimi dasturiy ta'minotini yangilash.

         

        Tizimni faqat rasmiy LADA dilerlari orqali yangilash mumkin

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimi dasturiy ta'minotini yangilash.

         

        Internetga ulanganingizda, ilovalar yangilanadi. Yangilanishlar bepul. To‘lov faqat internet-trafik uchun sizning tarif rejangizga muvofiq olinishi mumkin. Yangilanish chiqarilganda, navigatsiya panelidagi ilova belgisi yonida nuqta paydo bo‘ladi.

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro multimedia tizimida bir nechta akkauntlar orqali avtorizatsiyadan o‘tish.

         

        Яндекс.Авто servisida multiavtorizatsiya funksiyasi, afsuski, yo‘q. Вunday holatda, boshqa akkauntga o‘tish uchun sozlamalarda akkauntdan chiqish, keyin esa zarur akkauntga kirish kerak bo‘ladi.

         

        Я.Плюс obunasidan foydalanmasdan, Apple Music yoki USB to‘plagich orqali musiqa eshitsa bo‘ladimi?

         

        Multimedia tizimida Apple Music yoki istalgan boshqa obuna yordamida telefon, Bluetooth'dan ulanish orqali musiqa tinglash imkoni mavjud. Shuningdek, USB to‘plagich orqali pleyer yordamida musiqa tinglash ham mumkin. Musiqa tinglash uchun qurilmalarga boshqa ilovalarni o‘rnatib bo‘lmaydi.

         

        Ovozli yordamchi buyruqlarni eshitmayapti, telefon suhbati chog‘ida hamsuhbat hech narsani eshitmayapti, ammo onlayn-funksiyalar ishlayapti va telefon orqali to‘g‘ridan-to‘g‘ri aloqa ham odatdagidek ishlayapti.

         

        Diagnostika uchun rasmiy LADA dileriga murojaat qilishni tavsiya etamiz.

         

        Brauzer juda uzoq ochiladi, foydalanuvchi harakatlariga sekin javob beradi va natija sezilarli darajada kechikadi.

         

        Agar brauzer sekin ishlayotgan, saytlar uzoq ochilayotgan, videoxosting videolari "bo‘linib-bo‘linib" ko‘rsatayotgan va video bilan ovoz nomutanosib bo‘lsa — zavod sozlamalariga qaytishni tavsiya qilamiz.

        E'tibor bering, zavod sozlamalariga qaytganingizdan keyin qurilmada saqlab qo‘yilgan parollar va boshqa foydalanuvchi ma'lumotlari yo‘qoladi.

         

        USB ilovasi multimedia tizimiga ulangan to‘plagichni o‘qiy olmayapti.

         

        USB to‘plagich tizim fayl shakliga mos keladigan shaklda formatlanganligiga ishonch hosil qiling, to‘plagich hajmi tavsiya etilgan hajmdan ortiq bo‘lmasligi kerak.

        Yaxshi ishlaydigan boshqa USB to‘plagichdan foydalanib ko‘ring.

        Agar yaxshi ishlaydigan USB to‘plagichni ham o‘qimasa, unda qurilma diagnostikasini o‘tkazish uchun rasmiy LADA dilerlik markaziga murojaat qilish kerak.

         

        Avtomobil rulidagi boshqaruv tugmalari ishlamay qoldi.

         

        Boshqaruv tugmalari ishlamay qolganda, multimedia tizimi va periferik qismlar (ruldagi boshqaruv pultlari, simlarning jgutlari, rul chambaragi shleyfi va shu kabilar) diagnostikasi uchun rasmiy LADA dilerlik markaziga murojaat qilishni tavsiya etamiz.

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimini internetga ulash uchun qanday modemdan foydalanish kerak? 

         

        Wi-Fi ulanishsiz internetdan foydalanishni ta'minlash uchun LADA'ning original aksessuari — SIM-kartali tashqi LTE-modemdan foydalanish tavsiya etiladi. Sotib olish va foydalanish shartlari bilan tanishish uchun rasmiy LADA dilerlariga murojaat qiling.

         

        Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimining smartfonlar bilan mosligi.

         

        Ishlab chiqaruvchi zavod tomonidan Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimining foydalanuvchi qo‘llanmasining to‘liq talqinida keltirilgan mobil telefonlar bilan mosligi tekshiruvdan o‘tkazilgan. Mijoz telefoni ushbu ro‘yxatda ko‘rsatilmagan va uning Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimini bilan ishlashi borasida shikoyat va ta'nalari bo‘lsa — u holda Mijozga ro‘yxatga kiritilgan tizimga mos telefondan foydalanish tavsiya etiladi. Ishlab chiqaruvchi zavod barcha ishlab chiqaruvchilarning hamma modeldagi telefonlari Bluetooth tizimining Яндекс.Авто servisini qo‘llovchi LADA EnjoY Pro tizimi bilan ishlashini kafolatlay olmaydi.

      • Avtomobilni ekspluatatsiya qilish bo‘yicha yo‘riqnoma bilan tanishish uchun havola orqali lada.uz saytiga o‘tishingiz va o‘z modelingizni tanlashingiz kerak.

      • Kitob bilan tanishish uchun havola orqali o‘tishingiz mumkin: www.lada.uz

Savol jo‘natish

Texnik qo‘llab-quvvatlash xizmatiga yozing. Odatda biz 24 soat davomida javob beramiz.

Ism
Familiya
Оta ismi
Shahar
Telefon
E-mail
Savol toifasi
  • Xarid qilish
  • Sotilgandan keyin xizmat ko‘rsatish
  • Avtomobil bilan bog‘liq muammolar
  • Ehtiyot qismlar bo‘yicha savollar
  • Boshqalar
Savolingiz

Xabar yuborish orqali men o'z roziligimni beraman va "Roodell" MChJga, shuningdek uchinchi shaxslarga shaxsiy ma'lumotlarimni (familiyasi, ismi, otasining ismi, yili, oyi, tug'ilgan sanasi va joyi) qayta ishlashga ruxsat beraman. pasport raqami va pasport berilgan sana to'g'risidagi ma'lumotlar va uni bergan organ; ma'lumot, kasb, ish joyi va lavozimi; uy, ish va mobil telefonlar; elektron pochta manzili va xabar yuborish uchun zarur bo'lgan boshqa ma'lumotlar), potentsial qiziqtirishi mumkin bo'lgan tovarlar va xizmatlar to'g'risida ma'lumot berish, shuningdek yig'ish va statistik ma'lumotlarni qayta ishlash va marketing tadqiqotlarini o'tkazish. Shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlashga yuqoridagi shartlarga muvofiq 10 (o'n) yil davomida rozilik beraman. Menga xabar beriladi va men rozilikni qo'shimchalar ro'yxati bilan ro'yxatdan o'tgan pochta orqali yozma ariza yuborish yoki imzolashga shaxsan topshirish orqali qaytarib olishim mumkinligiga roziman.